habanero

Direktlänk till inlägg 30 maj 2011

Det bästa med morsdagen...

Av habanero - 30 maj 2011 22:23

 

                                                           

 
 
Ingen bild

Budda

31 maj 2011 08:05

Jag ´skäms´ nu är det jag som kommenterar igen.
Vilken fin teckning och uppskattning! Något att spara, minnas och le åt. <3

Fina namn ni valt åt sönerna. :)

Om vi inte skrivs mer i bloggen innan i morgon så önskar jag en skön långledighet!

habanero

31 maj 2011 20:00

Nej,absolut inte skämmas, det ju så roligt att du kommenterar! :)

Killarnas namn var "skrivna" på deras pannor, tyckte jag ,när de kom till världen.:D

Ska bli så skönt att vara långledig, hoppas jag hinner lite i trädgården som grovt försummats.:(
Hoppas du får tre givande arbetsdagar efter imorgon:)

 
LiLo

LiLo

31 maj 2011 09:23

Ååååh....Precis så är det ju. Paket och blommor och vad som helst någon köpt försvinner som ett lusspott i Döda havet om man jämför med ett sånt kort! Det är LYCKA det!

Kramkram

http://www.kucke-li-lo.bloggplatsen.se

habanero

31 maj 2011 19:52

Just det. Lycka! :)
Kramelikram

 
Ingen bild

http://frujossan.bloggplatsen.se

3 juni 2011 22:29

Men vad gulligt. Hur gamla är dina barn?

habanero

4 juni 2011 07:49

Mammahjärtat smälter ju

 
habanero

habanero

4 juni 2011 08:39

frujossan :en del av mitt svar försvann i cyberrymden.
Mina killar är 10 och 17 år.

http://www.habanero.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av habanero - 20 mars 2012 10:28

      I dagens Metro står det om ett "nytt" projekt där ungdomar ska bli en extraresurs i Stockholms äldreomsorg. Staden avsätter tre miljoner kronor för att unga på helger och skollov ska ordna aktiviteter och menmingsfull sysselsättning fö...

Av habanero - 14 mars 2012 22:22

blott sexton år var jag...minns du detta? http://www.youtube.com/watch?v=FhZjEDwG9p4 ...

Av habanero - 10 mars 2012 18:31

Ja jösses, vad jag skrattar åt denna diskussion.  Befrämjar användandet  av pronomen"hen" jämlikhet eller gör det allt bara svårare, krångligare och dessutom i text klumpigare och mer svårläst? Kära svenska vänner! Det gör varken det ena eller de...

Ovido - Quiz & Flashcards