habanero

Direktlänk till inlägg 8 februari 2012

Skinngalonisar...

Av habanero - 8 februari 2012 09:19

För ett tag sedan prövade jag lite gamla kläder för att se ifall de var något att ha eller om de skulle skänkas bort eller kastas.

Turen kom till mina en gång så snygga skinnbyxor.Precis när jag fått på mig dem, kommer D,11 år till övervåningen och undrar " Men varför har du galonbyxor på dig, mamma?"


Tyckte väl inte jag såg så värst het ut i dem ,jag heller, men GALONISAR! hrmpf!

  

 
 
LiLo

LiLo

8 februari 2012 15:18

Hahaha : )

Såg att de har låtsasskinnbrallor på Gina Tricot för 30 spänn nu, jag kanske ska köpa ett par, så kan vi ha galoniskväll när vi ska ses?

Kramkram

http://www.kucke-li-lo.bloggplatsen.se

habanero

8 februari 2012 19:39

Vet du,mina åkte till samlingen bortskänkes...men vi kanske ska ha likadana Gina-byxor...
Kramelikram

 
LiLo

LiLo

11 april 2012 13:47

Kom att tänka på en trikåtunika jag köpte en gång, den var grå upptill och svart nertill och kanske lite taight så en och annan valk syntes?
"Är du Batman eller?" blev min sons goa kommentar :)
Den ligger i Gambiapåsen nu..

http://www.kucke-li-lo.bloggplatsen.se

habanero

11 april 2012 14:55

Hahaha,det är ju smicker.Sonen tyckte säkert Batman var coolt:)

 
LiLo

LiLo

11 april 2012 19:29

Njaa, det var för nåt år sen, tvivlar på det :)

http://www.kucke-li-lo.bloggplatsen.se

habanero

12 april 2012 08:47

hahahhaah....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av habanero - 20 mars 2012 10:28

      I dagens Metro står det om ett "nytt" projekt där ungdomar ska bli en extraresurs i Stockholms äldreomsorg. Staden avsätter tre miljoner kronor för att unga på helger och skollov ska ordna aktiviteter och menmingsfull sysselsättning fö...

Av habanero - 14 mars 2012 22:22

blott sexton år var jag...minns du detta? http://www.youtube.com/watch?v=FhZjEDwG9p4 ...

Av habanero - 10 mars 2012 18:31

Ja jösses, vad jag skrattar åt denna diskussion.  Befrämjar användandet  av pronomen"hen" jämlikhet eller gör det allt bara svårare, krångligare och dessutom i text klumpigare och mer svårläst? Kära svenska vänner! Det gör varken det ena eller de...

Ovido - Quiz & Flashcards