habanero

Direktlänk till inlägg 29 april 2011

Ett perfekt slut...

Av habanero - 29 april 2011 21:48

på en tuff arbetsvecka.

Åt middag  med en väninnna på..  

på Söderhallrna efter jobbet idag.Efter det fortsattte vi till Dansens Hus och såg en magisk dansföreställning med Kenneth Kvarström & CO/Helsinki Dance Company.

 

Jag är lyrisk , och själen har fått sitt.Glad,glad,mycket glad  

Det har varit en del krävande händelser på jobbet, men tror iaf att jag kan känna mig nöjd.Känsloläget har pendlat en del med allt som varit,och det är väl det som gör att jag blir trött.Det är en del av jobbet. Så lite balsam för själen var inte fel ikväll.


Imorgon kväll ska lillkillen uppträda på Valborgsfirande i Storvreten. 

Sedan har jag tänkt rensa lite ogräs i rabatten framför huset under helgen

Förutom det, så lite som möjligt! Vila och lukta på våren är nog  precis vad jag behöver.

 
 
LiLo

LiLo

30 april 2011 10:24

Ja, du ser livet kan verkligen vara härligt. Det glädjer mig att även du haft det fint!
Ha en underbar helg, kram

http://www.kucke-li-lo.bloggplatsen.se

habanero

30 april 2011 10:30

Tack, och detsamma LiLo :)
Kram

 
Budda

Budda

1 maj 2011 17:00

Hej P!
Viktigt är återhämtning, glad du är glad för dansen.:)

Hoppas det gick bra på spelningen.

Jag är ledig (och uppbokad på grejor) 5 dagar och i dag har jag städat en del = skönt. Lyssnat på ljudbok under tiden.

Njuter du av våren?
<3

http://www.budda.bloggplatsen.se

habanero

1 maj 2011 21:17

Spelningen gick finfint:)

Att jag njuter... den här tiden då naturen vaknar till liv igen är så kort och härlig och oskuldsfull. :)

Glöm inte bort dig själv,även fast du är uppbokad på saker och ting. Ta hand om dig! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av habanero - 20 mars 2012 10:28

      I dagens Metro står det om ett "nytt" projekt där ungdomar ska bli en extraresurs i Stockholms äldreomsorg. Staden avsätter tre miljoner kronor för att unga på helger och skollov ska ordna aktiviteter och menmingsfull sysselsättning fö...

Av habanero - 14 mars 2012 22:22

blott sexton år var jag...minns du detta? http://www.youtube.com/watch?v=FhZjEDwG9p4 ...

Av habanero - 10 mars 2012 18:31

Ja jösses, vad jag skrattar åt denna diskussion.  Befrämjar användandet  av pronomen"hen" jämlikhet eller gör det allt bara svårare, krångligare och dessutom i text klumpigare och mer svårläst? Kära svenska vänner! Det gör varken det ena eller de...

Ovido - Quiz & Flashcards