habanero

Alla inlägg under februari 2012

Av habanero - 22 februari 2012 22:14
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av habanero - 21 februari 2012 21:56
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

W.H

Av habanero - 13 februari 2012 19:44

Min personliga W.H favorit.

Världen har återigen förlorat en stor musikalisk begåvning alldeles för tidigt.

http://www.youtube.com/watch?v=YFVnVuTcz9I&ob=av3e


Av habanero - 8 februari 2012 19:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av habanero - 8 februari 2012 09:19

För ett tag sedan prövade jag lite gamla kläder för att se ifall de var något att ha eller om de skulle skänkas bort eller kastas.

Turen kom till mina en gång så snygga skinnbyxor.Precis när jag fått på mig dem, kommer D,11 år till övervåningen och undrar " Men varför har du galonbyxor på dig, mamma?"


Tyckte väl inte jag såg så värst het ut i dem ,jag heller, men GALONISAR! hrmpf!

  

Av habanero - 7 februari 2012 21:32
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av habanero - 6 februari 2012 20:33

Livet är sannerligen inte alltid en dans på rosor, eller så är de där rosorna ibland väldigt taggiga.

Håller på att lära mig att stå ut med känslor som tidigare fått mig att totalt flippa ur.Och fly.

Det gör ont men jag dör inte.

Nästa stund befinner jag mig i ett lyckorus...

Vad håller jag på med? Vad ska jag göra med allting?

Min otålighet har tidigare alltid garanterat ett  snabbt beslut åt något håll ,på gott o ont.

Det är annorlunda nu.

Det måste få bero.



Middag med nötter och plommon och ett glas rött.Min alltså. Ungarna får forfarande hyfsat normal kost.

 


Itrimmad för tredje dagen på raken, blir nog en vilodag imorgon.


Såg du också solen idag?

Av habanero - 4 februari 2012 18:09

Idag  spelar jag denna låt om och om igen...

Skapa flashcards