habanero

Direktlänk till inlägg 6 februari 2012

Känslomässiga berg-och dalbanor....

Av habanero - 6 februari 2012 20:33

Livet är sannerligen inte alltid en dans på rosor, eller så är de där rosorna ibland väldigt taggiga.

Håller på att lära mig att stå ut med känslor som tidigare fått mig att totalt flippa ur.Och fly.

Det gör ont men jag dör inte.

Nästa stund befinner jag mig i ett lyckorus...

Vad håller jag på med? Vad ska jag göra med allting?

Min otålighet har tidigare alltid garanterat ett  snabbt beslut åt något håll ,på gott o ont.

Det är annorlunda nu.

Det måste få bero.



Middag med nötter och plommon och ett glas rött.Min alltså. Ungarna får forfarande hyfsat normal kost.

 


Itrimmad för tredje dagen på raken, blir nog en vilodag imorgon.


Såg du också solen idag?

 
 
LiLo

LiLo

7 februari 2012 10:22

Men...det låter inte alls bra. Vad händer vännen?
Inte kan du leva på nötter och vin, med ett och annat litet plommon?
NU får vi baske mig ta och gå ut och ÄTA tillsammans : )

Kramkram

http://www.kucke-li-lo.bloggplatsen.se

habanero

7 februari 2012 15:46

Vi kan ta det en annan gång...
Men det var faktiskt helt oki med nötter och vin, så där en kväll.Men JA, vart ska vi gå och när? :)
Läste nån recension om den västafrikanska restaurangen(som du nämnde i nåt inlägg) som inte var helt lysande, men det behöver ju inte betyda nåt...Har du varit där?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av habanero - 20 mars 2012 10:28

      I dagens Metro står det om ett "nytt" projekt där ungdomar ska bli en extraresurs i Stockholms äldreomsorg. Staden avsätter tre miljoner kronor för att unga på helger och skollov ska ordna aktiviteter och menmingsfull sysselsättning fö...

Av habanero - 14 mars 2012 22:22

blott sexton år var jag...minns du detta? http://www.youtube.com/watch?v=FhZjEDwG9p4 ...

Av habanero - 10 mars 2012 18:31

Ja jösses, vad jag skrattar åt denna diskussion.  Befrämjar användandet  av pronomen"hen" jämlikhet eller gör det allt bara svårare, krångligare och dessutom i text klumpigare och mer svårläst? Kära svenska vänner! Det gör varken det ena eller de...

Skapa flashcards