habanero

Direktlänk till inlägg 25 maj 2011

Tandläkartid

Av habanero - 25 maj 2011 18:53

Idag ringde jag tandläkaren, då jag glömt vilken tid jag skulle vara där på lördag.

"Hej, jag heter Habanero och har tid hos er på lördag förmiddag, men jag har tappat bort lappen med tiden på, så jag undrar när jag ska komma?"

" Ja, ett ögonblick bara ska vi se här......Habanero......vilken tid är ditt besök?

                                                        

 
 
LiLo

LiLo

26 maj 2011 13:02

Kärt barn har många namn, borde väl till och med en tandläkare fatta : )

http://www.kucke-li-lo.bloggplatsen.se

habanero

26 maj 2011 15:43

:D

 
Ingen bild

Budda

27 maj 2011 11:49

Hoppas tandläkaren är mer uppmärksam än receptionisten. ;)

Jag har tid den 5/9. :)

habanero

27 maj 2011 19:23

Hua,jag som är så rädd...bäst för honom att verkligen vara det :/

 
Ingen bild

Budda

27 maj 2011 23:57

Hihi, sitter här med tandtråd medan jag läser dina svar. ;)Skönt så länge man får vara hel i munnen eller hur?

Natti natt.

habanero

28 maj 2011 15:28

Javisst, men jag får verkligen dra mig själv i örat, och håret och lite fler ställen för att tvinga mig dit :/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av habanero - 20 mars 2012 10:28

      I dagens Metro står det om ett "nytt" projekt där ungdomar ska bli en extraresurs i Stockholms äldreomsorg. Staden avsätter tre miljoner kronor för att unga på helger och skollov ska ordna aktiviteter och menmingsfull sysselsättning fö...

Av habanero - 14 mars 2012 22:22

blott sexton år var jag...minns du detta? http://www.youtube.com/watch?v=FhZjEDwG9p4 ...

Av habanero - 10 mars 2012 18:31

Ja jösses, vad jag skrattar åt denna diskussion.  Befrämjar användandet  av pronomen"hen" jämlikhet eller gör det allt bara svårare, krångligare och dessutom i text klumpigare och mer svårläst? Kära svenska vänner! Det gör varken det ena eller de...

Ovido - Quiz & Flashcards