habanero

Direktlänk till inlägg 10 maj 2011

Maj är en månad from Hell.....

Av habanero - 10 maj 2011 22:24

Efter förra veckans  och helgens hysteri ,så fortsätter det precis likdant.

Igår kom jag hem vid 22 efter lillkilens sista konsert.Gick upp på måndagmorgon vid fem för att hinna tömma sovrummet innan hantverkarna skulle komma.Imorse gick jag upp vid fyratiden för att hinna göra middagen till ikväll, för ikväll kom jag också hem vid 22.

Imorgon är det möte för klassföräldrar som organiserar klassfesten till på fredag,så då blir det sent igen. Och sedan på fredagkväll är det klassfest då...  


Guuud så jag längtar till helgen.Och nu svimmar jag snart om jag inte lägger mig.


 
 
LiLo

LiLo

11 maj 2011 13:10

Ojojoj!
Tur att det finns helger för dig att vila på, om du nu unnar dej det?
För mig är det oftast helgerna som är fyllda med saker "att göra" I veckorna gör jag ju nästan inget alls, jobbar åtta timmar om dagen, promenerar oftast minst 30 minuter, lagar maten, sorterar tvätt, kollar växterna, ringer mamma, pratar med sonen, bloggar, LÄSER bloggar och kollar facebook och ringer andra släktingar och betalar räkningar och handlar och viker tvätten. Men all den andra tiden bara SLÖAR jag : )

http://www.kucke-li-lo.bloggplatsen.se

habanero

11 maj 2011 14:38

Haha, ja det var ju nästan ingenting...vad blev det kvar av all den andra tiden?
Tonåringen sa igår kväll när jag kom hem "jaha, hej , är det du mamma? Är det så du ser ut?" :D

Försöker unna mig, jag kan verkligen slöa när jag känner att det går....

 
Ingen bild

Budda

11 maj 2011 18:09

Jag beundrar dig! Jag hade inte orkat. Har inte den orken mer, tyvärr. :(

Kul att läsa dina inlägg. Kikar in dagligen för att se.

Hihi.

habanero

11 maj 2011 20:50

Roligt att du trivs hos mig.:)
Jag besöker dig också dagligen, när livet är något sånär normalt...:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av habanero - 20 mars 2012 10:28

      I dagens Metro står det om ett "nytt" projekt där ungdomar ska bli en extraresurs i Stockholms äldreomsorg. Staden avsätter tre miljoner kronor för att unga på helger och skollov ska ordna aktiviteter och menmingsfull sysselsättning fö...

Av habanero - 14 mars 2012 22:22

blott sexton år var jag...minns du detta? http://www.youtube.com/watch?v=FhZjEDwG9p4 ...

Av habanero - 10 mars 2012 18:31

Ja jösses, vad jag skrattar åt denna diskussion.  Befrämjar användandet  av pronomen"hen" jämlikhet eller gör det allt bara svårare, krångligare och dessutom i text klumpigare och mer svårläst? Kära svenska vänner! Det gör varken det ena eller de...

Ovido - Quiz & Flashcards