habanero

Direktlänk till inlägg 11 april 2011

Cést la vie...

Av habanero - 11 april 2011 22:00

Ibland får man börja om.

Är väl ingen konst att börja om på en ny blogg, även om jag saknar den gamla.

Är lite tom idag,har just inget att säga. 

Orden är slut för idag, ska odla några nya till imorgon.


Ska lägga mig på en kär vän.

Han är tystlåten, lite kantig och vass, men gör mig så gott.

 

Ska inte låta honom vänta, godnatt, hörs imorgon!

 
 
Budda

Budda

12 april 2011 09:13

Lättad att se dig, att du hörde av dig från nya hörnan. :) Jag skall ändra länken senare, nästa dag jag är ledig (om du undrar). :)

Snälla håll tummen för Emma i morgon.Hon skall opereras för urinsten.

Kram,T

http://www.budda.bloggplatsen.se

habanero

12 april 2011 15:12

Hej T!
Håller alla tummar, stackars liten.Hoppas allt går väl.
Kram!

 
Budda

Budda

12 april 2011 09:14

Ps. Underbar header.

http://www.budda.bloggplatsen.se

habanero

12 april 2011 15:14

Tack!:) Det är vyn från mitt lilla hus övervåning.Just nu ser det ju inte riktigt ut så, men snart :)

 
LiLo

LiLo

12 april 2011 09:14

Jahaja, det gick undan som sagt : ) Gillar ditt nya namn och hoppas att det inte var något obehagligt som gjorde att du behövde sluta med den andra.
Habanero är gott, hoppas hitta gula idag dit jag ska mmmm

http://www.kucke-li-lo.bloggplatsen.se

habanero

12 april 2011 15:10

Hej Lilo!
Jo, det var faktiskt något obehagligt.:(
Älskar habanero, gott till nästan allt, förutom havregrynsgröt.:D

 
LiLo

LiLo

15 april 2011 13:46

Jag har aldrig legat med/på en sån : )

Ha de, kram

http://www.kucke-li-lo.bloggplatsen.se

habanero

16 april 2011 12:45

Ohhh, vad du missat!
Efter några minuters ondskön,ibland svår-att-stå- ut-med-upplevelse, förvandlas man till en skönt avslappnad och sömnig varelse, värmen sprider sig över hela ryggen(om man ligger på rygg dvs).Har lärt mig att flytta på mig precis innan jag somnar.Inte så kul att vakna på spikarna om man råkat somna på mattan.Bra om man har sömnproblem,eller bara vill slappna av.
KRAM!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av habanero - 20 mars 2012 10:28

      I dagens Metro står det om ett "nytt" projekt där ungdomar ska bli en extraresurs i Stockholms äldreomsorg. Staden avsätter tre miljoner kronor för att unga på helger och skollov ska ordna aktiviteter och menmingsfull sysselsättning fö...

Av habanero - 14 mars 2012 22:22

blott sexton år var jag...minns du detta? http://www.youtube.com/watch?v=FhZjEDwG9p4 ...

Av habanero - 10 mars 2012 18:31

Ja jösses, vad jag skrattar åt denna diskussion.  Befrämjar användandet  av pronomen"hen" jämlikhet eller gör det allt bara svårare, krångligare och dessutom i text klumpigare och mer svårläst? Kära svenska vänner! Det gör varken det ena eller de...

Ovido - Quiz & Flashcards