habanero

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av habanero - 15 juni 2011 21:08

Det händer så mycket. Hinner inte reflektera över något.

K håller på att bli stor på riktigt. För ett par veckor sedan kom han hem med en tjej, hans tjej! Hans första. 

När han frågade ifall det var ok att han bjöd hem henne, låtsades jag som om det vore det mest naturliga(det kanske det är??! det är det ju) i världen. Javisst, det är klart du får ta hem din tjej.  Nyfiken med hundra frågor låtsades jag vidare, för jag är en cool mamma...pyttsan.   När hon väl åkt hem, så gick det inte längre utan K fick lov att svara på alla hundra frågor.  Ja, cest la vie, men det känns ju ...vet inte riktigt hur det känns. Min Bubbla har en tjej!!! Sen är det ju så att jag försöker låta bli att tänka på en del saker kring det hela....jag är så himla löjlig.

Dessutom ska K för första gången åka utomlands med sina kompisar.En vecka till Turkiet. Hua.    Jag vet att han snart  blir 18 år.Jag vet  att de är sex tycken kompisar, och jag vet att det är bra killar allihopa.Jag vet också att jag skrivit en meterlång lista på krav för att han ska få åka... kanske åker jag efter 


Det händer en del andra spännande saker som jag inte kan berätta just nu.


På jobbet försöker jag hinna med en del anställningar  och förhandlingar av olika slag innan alla går på semester.Och  en massa annat smått och gott.Snart kommer det mesta lugna ner sig, efter midsommaren är det  inte många  möten inbokade. 


Hinner inte sova tilllräckligt, det gör att jag inte mår riktigt bra.Är för gammal för att slarva med sömnen, trött.  


Kommer framöver låsa en del inlägg.Det finns vissa anledningar till det, som jag inte orkar gå in på just  nu.

Längtar till min säng, men först blir det...

   

 Hoppas du njuter av sommaren !

Ovido - Quiz & Flashcards