habanero

Direktlänk till inlägg 23 juli 2011

En liten Lilja...

Av habanero - 23 juli 2011 20:25

från min lilla trädgård till minne av Margareta som inte längre finns bland oss, alla de som dog i det högerextremistiska terrordådet  i Norge och Amy Winehouse som tyvärr fick avsluta sitt unga liv på samma sätt som så många andra unga, begåvade artister före henne.


 

Saknar dig Maggan.  

 
 
LiLo

LiLo

23 juli 2011 21:53

Hemska saker som hänt, jag kan inte ta in såna här katastrofer riktigt...

Tack igen för dina varma ord, kramkram

http://www.kucke-li-lo.bloggplatsen.se

habanero

24 juli 2011 08:18

Nej, det är svårt.Man är mest chockad just nu.
Tack själv för ett rörande och tankeväckande inlägg.
Kramelikram

 
Ingen bild

Budda

24 juli 2011 20:06

Tyst minut i morgon kl 12.

Tänkt på dig. <3

habanero

24 juli 2011 22:06

Tack C

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av habanero - 20 mars 2012 10:28

      I dagens Metro står det om ett "nytt" projekt där ungdomar ska bli en extraresurs i Stockholms äldreomsorg. Staden avsätter tre miljoner kronor för att unga på helger och skollov ska ordna aktiviteter och menmingsfull sysselsättning fö...

Av habanero - 14 mars 2012 22:22

blott sexton år var jag...minns du detta? http://www.youtube.com/watch?v=FhZjEDwG9p4 ...

Av habanero - 10 mars 2012 18:31

Ja jösses, vad jag skrattar åt denna diskussion.  Befrämjar användandet  av pronomen"hen" jämlikhet eller gör det allt bara svårare, krångligare och dessutom i text klumpigare och mer svårläst? Kära svenska vänner! Det gör varken det ena eller de...

Ovido - Quiz & Flashcards