habanero

Direktlänk till inlägg 1 juli 2011

1. juli

Av habanero - 1 juli 2011 05:38

Vaknade kl.04.55 Fryser och svettas om vartannat, byter gärna min skalle mot en bätttre begagnad cykel just nu.Halsen får man på köpet.Kroppen måste någon bytt ut, denna är inte min.

Proppat i mig värktabletter, virat runt en halsduk runt huvudet för att den inte ska falla isär, och håller på att laga köttfärssås och spagetti ,så D har mat med sig denna sista 4H-lägerdag.Mådde så dåligt igår när jag kom hem från jobbet ,så jag orkade inte. 

Vill bara gå och lägga mig.

På eftermiddagen har jag ett viktigt möte, som är svår att boka om med tanke på semestertider, så det är bara att fylla på med mediciner och ta sig till jobbet ett par timmar. 

Hur kan man bli förkyld mitt i varmaste sommaren?

 
 
LiLo

LiLo

1 juli 2011 18:15

Nää, stackars dej. Hoppas det går över fort som attan.
Jag brukar få min årliga förkylning på försommaren, men peppar, peppar (habanero) har jag sluppit i år, kanske all stark mat räddat mig?
När du blir piggare kan du läsa om mitt såskok i går, oj va det blev!
Krya på dej, kramkram

http://www.kucke-li-lo.bloggplatsen.se

habanero

1 juli 2011 21:32

Tacktack!Ett elände med feber o allt när det redan är varmt...
Kram

 
Ingen bild

Budda

1 juli 2011 20:00

Krya på sig där uppe.

habanero

1 juli 2011 21:30

Tackar,försöker.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av habanero - 20 mars 2012 10:28

      I dagens Metro står det om ett "nytt" projekt där ungdomar ska bli en extraresurs i Stockholms äldreomsorg. Staden avsätter tre miljoner kronor för att unga på helger och skollov ska ordna aktiviteter och menmingsfull sysselsättning fö...

Av habanero - 14 mars 2012 22:22

blott sexton år var jag...minns du detta? http://www.youtube.com/watch?v=FhZjEDwG9p4 ...

Av habanero - 10 mars 2012 18:31

Ja jösses, vad jag skrattar åt denna diskussion.  Befrämjar användandet  av pronomen"hen" jämlikhet eller gör det allt bara svårare, krångligare och dessutom i text klumpigare och mer svårläst? Kära svenska vänner! Det gör varken det ena eller de...

Ovido - Quiz & Flashcards